Технические тексты

Управление

MANAGEMENT
1. Management is the art of getting things done through other people. It includes the personnel who have the right to make decisions that influence company’s affairs.
2. There are three management levels: top management, middle management and operating management. Top management includes the president, vice presidents, and the general manager. Middle management includes department managers and plant managers. Operating management includes supervisors, foremen, etc.
3. The most important responsibility of any manager is decision making. Successful management is a skill of choosing from alternatives.
4. Decision makings are divided into: recognizing the problem, defining and analyzing the problem, evaluating alternative solutions, choosing the most favourable solution and implementing the approach chosen.
5. Management functions are planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating. It should be noted that successful management is based on three basic elements: leadership, motivation and communication.
6. To operate a successful business one should have management skills because effective management is the key to business success.
                                                                                                                                                         

УПРАВЛЕНИЕ
1. Управление - искусство добивания цели через других людей. Это включает персонал, кто имеет право принять решения, которые влияют на дела компании.
2. Есть три уровня управления: высшее исполнительное руководство, среднее управление и операционное управление. Высшее исполнительное руководство включает президента, вице-президентов, и генерального директора. Среднее управление включает менеджеров отдела и менеджеров завода{*растения*}. Операционное управление включает наблюдателей, диспетчеров, и т.д.
3. Самая важная ответственность любого менеджера - принятие решения. Успешное управление - навык выбора из альтернатив.
4. Принятия решения разделены на: признание проблемы, определения и анализа проблемы, оценка альтернативных решений, выбор самого благоприятного решения и осуществления выбранного подхода.
5. Функции управления планируют, организация, направление, управление, укомплектование персоналом и нововведение. Должно быть отмечено, что успешное управление базируется на трех основных элементах: лидерство, побуждение и связь.
6. Чтобы использовать успешный бизнес, нужно иметь навыки управления, потому что эффективное управление - ключ к деловому успеху.

 

©2007 technical-text

Hosted by uCoz